Translate

zondag 28 februari 2010

Tijger in de lappenmand

Mijn lieve schat Tijger heeft haar heup uit de kom gehad en is door de dierenarts weer teruggezet. Donderdagavond sprong ze verkeerd en viel. Wat een ellende, het is nog maar de vraag of dit ooit goedkomt, ze moet nu 5 dagen met het verband om, is een spalk voor haar heup en kan dus niet op het pootje staan of lopen. Daarna moeten we kijken of het vaker gebeurt (en die kans is heel groot!!!) de dierenarts was niet echt optimistisch hierover. Als dat de waarheid is dan zal ik ook van Tijger afscheid moeten nemen binnenkort. Is wel erg balen, Boomer is nog geen half jaar dood!!! Ik word momenteel gek van verdriet, en hoop dat het nog goed komt. Tijske, vrouwtje houdt van je!!! STERKTE



2 opmerkingen:

Heidie zei

Ik hoop dat alles helemaal weer goed komt. Zal voor je duimen. Dikke knuffel voor Tijger.

liefs Heidie

Anoniem zei

Hoi Brenda,

ik ben nu voor het eerst op je blog. Hoe gaat het met je Tijger? Is het een beetje goed gekomen?

Groetjes, Esther