Translate

zaterdag 28 augustus 2010

complete copic sketch koffer met 334 markers!!!!!!

ik heb hem gekocht!!!!! de complete set met alle beschikbare kleuren van copic sketch! 334 totaal. is een hele uitgave, maar ik vind het super om mee te werken, en ja, waarom zou je het dan niet doen, alle markers los kopen is veel duurder dan deze set. ik weet zeker dat ik er heel veel plezier mee ga hebben. hij wordt thuisgestuurd, hopelijk heel snel, dan kan ik er snel mee gaan werken, ik zie het maar als een vervroeg kerstcadeau voor mezelf, en dan voor een aantal kerstjaren op een rij!!! hahahaha.
mooi he?? ik heb nu een foto van internet afgehaald, maar binnenkort maak ik hem van mijn eigen koffer en dan kun je hem nog beter bekijken! fijne zaterdagavond nog, ik zal heerlijk slapen denkende aan mijn mooie aankoop.

3 opmerkingen:

Heidie zei

Heel veel plezier met je aankoop en ik kom wel een keertje bij je kleuren als het mag! En het was erg gezellig vandaag.

liefs Heidie

Diny Sprakel zei

Hallo Brenda,
proficiat met je aankoop, ik weet uit ervaring hoe fijn het is om elke kleur Copic zo maar uit de koffer te kunnen pakken. Leuk dat je bij mij aan de tafel was en een plaatje hebt gekleurd. Mooie kaarten maak je.
groet Diny

Anoniem zei

ik kan niet kleuren maar ik bewonder hoe mooi je alles maakt
veel plezier met je aankoop
groetjes helmie