Translate

woensdag 11 augustus 2010

magnolia bon voyage collectie

Ja hoor, ik heb ze al weer, de allernieuwste stempels van de Bon Voyage Collectie.
prachtige figuren met als thema reizen/buitenland.
ik heb er al 4 ingekleurd gisteravond, de rest komt snel, om jullie vast een voorproefje te geven laat ik ze nu al zien, ik ga er snel mooie kaartjes van maken.  ik ben zelf helemaal super tevreden over de japanse tilda, de groene met paarse! bij deze gebruik ik natuurlijk weer mijn copics, en ook de SPICA stiften(glitterstiften van copics) voor een mooi subtiel glittereffect, op de foto niet goed zichtbaar, maar op het plaatjes des te meer.
wat is jouw favoriet?? er zijn er dus nog veel meer, dus binnenkort meer! fijne avond
groetjes
Here are a few stamps of the newest collection of Magnolia,
i really love the figure of the japanes , the purple with green with umbrella.
there are a lot of pictures more in this collection, so soon i will show more that i colored. now i have to make a nice card with it. what is your favorite. love Brenda

3 opmerkingen:

anita01 zei

Hoi Brenda,

Wat heb je een geweldig mooi blog...heb bij je genoten hoor. Je kleurd geweldig mooi in en je kaartjes zijn zo leuk, bedankt voor je berichtje en er komt er een jou kantje op.

Warme groetjes,
Anita

Erna zei

Je kleurt prachtig zeg en die stempels zijn ook leuk ik kwam op je blog terecht en dek ik laat even een berichtje achter.

Groetjes Erna

Heidie zei

wat een mooie stempels zijn het weer he. En je hebt ze super ingekleurd.

liefs Heidie