Translate

donderdag 5 augustus 2010

Nieuws/News

Een leuk kaartje gemaakt met krantenmeisje tilda, leuk achtergrondpapier etc. weer lekker bezig geweest met de copics caoi markers, heb inmiddels ook een 5 tal copic sketch markers, omdat ik merk dat de copics wel heel snel leeg raken, zeker wel de kleuren die je vaak gebruikt, gezichtkleuren etc. ik moet nu nog uitzoeken waar ik de refills kan kopen voor de blender en e 3 huidskleuren e00, e000 en e11. iemand een tip? bedankt voor het kijken, groet Brenda
a nice card made with a stamp of newspaper Tilda. nice background etc. i colored it with my copic caoi markers who are getting empty much to quickly, so i bought some copic sketch markers that can be refilled. thats a lot better especialy for the skincolors etc. thanks for watching. love Brenda

2 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. En hebben ze die copics niet bij je plaatselijke hobbywinkel?

liefs Heidie

Angelique zei

hoi brenda, ik verkoop ook de refills, je kunt me mailen op scrapenmore@live.nl als je interesse hebt?