Translate

donderdag 2 september 2010

diny's digi challenge 1

deze keer een leuke kaart gemaakt die ik heb ingestuurd voor diny's digi challenge, op het blog van gekopcopic. hopelijk vinden jullie hem mooi, ik ben er heel tevreden over, is voor mij de eerste keer dat ik een bloem kleur, normaliter zijn het de magnolia afdrukjes. meer over de challenge vind je op http://www.gekopcopic.blogspot.com/  of op de site waar ze allemaal geplaatst worden http://gekopcopic.hyves.nl/

fijne avond nog, groetjes Brenda


4 opmerkingen:

Heidie zei

Ik vind hem schitterend geworden.

liefs Heidie

Anoniem zei

Ha die brenda!

Leuke challenge,is er ook nog wat mee te winnen?

Oefening baart kunst,dat zie je wel.
Leuk dit bloemmotief ,vooral met die bladmuziek erachter.
En de kleuren passen goed bij de herfst die nu toch al bijna begint.

groetjes Femke!!!

Heidie zei

Gefeliciteerd met het winnen van je prijs. Dat heb je echt verdiend. Vind je kaart super.

groetjes Heidie

Anoniem zei

hoi,hoi

heb je site gevonden,is erg leuk geworden.,en dan die tijger wie hiernaast zo vrolijk staat te zwaaien,lief.

Leuk dat je nu uiteindelijk wat gewonnen hebt met je eigen kaart,geniet ervan en verders veel knutselplezier.

Femke!!!