Translate

maandag 6 december 2010

Sinterklaas CANDY gewonnen!!!!!

Ik heb de candy gewonnen die Angelique (ahum, sinterklaas) weggeeft! wat je er voor moest doen, was een riijmpje maken, dat was te doen, ik heb het geschreven en als reactie neergezet, en JIPPIE, ik heb gewonnen, ben heel benieuwd naar de inhoud, dus......vol verwachting klopt mijn hart!
Sinterklaas had dit weekend alleen cadeautjes voor mijn neefje en nichtjes, mijn huisje reed hij voorbij, maar nu ik deze prijs heb gewonnnen, ben ik toch weer heel erg blij! dank je voor het kijken, en Angelique, nogmaals bedankt, ik wacht het rustig af. groet Brenda

hieronder staat het gedicht wat ik heb ingestuurd en dat heeft dus gewonnen. Het blogadres van Angelique
zeker de moeite waard om eens te kijken, ze maakt zo'n mooie kaarten.

Beste Pieterbaas,



een heuze blogcandy van Sinterklaas! De inhoud is nu nog geheim, ik blijf dus maar denken wat het kan zijn! Papier, bloemetjes of embellishment? Dat weet alleen diegeen die het verzend! Kaartjes maken, groot en klein, dat is iets waar jij uren mee bezig kan zijn! Een verrassing vanwege 800 volgers van je blog! Dat is erg lief, maar je verdient het toch?!! zo creatief als jij dat is heel gaaf! ik volg je blog dan ook elke dag heel braaf! ik verlaat dit gedicht nu met een lach, tot ziens, dag dag!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hé leuk Brenda. Gefeliciteerd!! Groetjes, Frea

Heidie zei

wat leuk zeg. ben benieuwd wat er in zit.

liefs heidie