Translate

zondag 16 januari 2011

jongen en meisje op de fiets

heb vandaag wat liggen kleuren, want..... ik kan helaas weer niet zitten, ben wederom ziek, en lig veel op bed.
ik heb de afdrukjes dus ingekleurd, en ga hier later nog een mooie kaart van maken, kan nu toch lekker kleuren en dus toch een beetje mijn hobby doen he. hoop dat ik snel weer volledige kaarten kan laten zien, maar voor op dit moment, ook heel benieuwd naar jullie reacties. ik wil deze afdrukjes gaan verwerken op het papier van mijn laaste kaart, die verjaardagskaart met die vrolijke kleuren, staat 1 bericht naar onder.
de kleuren copics zijn dus ook hetzelfde als die van die verjaardagskaart. veel kijkplezier, Groet Brenda


3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat vervelend voor je Brenda! Maar je krijgt zo wel een voorraadje mooie afdrukjes!! Ze zijn echt schattig hoor! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Groetjes, Frea

Heidie zei

Vind ze weer mooi ingekleurd. En ook ik hoop dat je erg snel opknapt.

liefs Heidie

Alina zei

Hoi Brenda, bedankt voor de leuke reactie!
De stempels waar je over hebt zijn digitale stempels van Sugar Nellie, de link naar de winkel vind je op mijn blog!
Veel beterschap! Je afdrukjes zijn heel erg leuk ingekleurd!
Groetjes,
Alina