Translate

donderdag 17 februari 2011

Hoera een petekindje!!

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn collega Annemarie die gisteren peettante is geworden van Drey. Annemarie, gefeliciteerd en geniet ervan!! Ik heb weer een afbeelding gebruikt van mo manning, lekker veel bloemetjes, de blauwe bloemen zelf gemaakt met malletje van marianne design en de cuttlebug, en knoopjes en lieve zachte kleuren. Wat een lief mannetje he! hoop dat jullie dit een mooie kaart vinden en bedankt voor de reacties. groet Brenda


5 opmerkingen:

Unknown zei

Het is een dotje Brenda. Echt een schattig kaartje. Groetjes, Frea

Heidie zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

miriam zei

Wat een lief mooi kaartje brenda.
Wat je voor heidie en marco heb gemaakt is ook een leukerd

gr miriam

Susanne zei

Wat een leuke kaart.
En bedankt voor je reactie bij mij.
Die hart kaart is van een challenge blog, moet je ook eens gaan kijken, ze hebben iedere maand een nieuwe challenge.

http://duo-challenge.blogspot.com/

Groetjes Susanne

Susanne zei

Ik vind je kaarten trouwens altijd zo leuk en lief, daarom heb ik je de Liebster blog award gegeven.
Hopelijk vind je het leuk, en geef je em ook weer door.

Susanne