Translate

maandag 2 mei 2011

gedraaide easelkaart


Hoi allemaal, deze kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld uit de nieuwste Cardsonly. Het is een gedraaide Easelkaart, geeft een heel mooi effect als je de kaart opent. ik heb er dit keer voor gekozen geen tekststempel te gebruiken, dat is voor het eerst, ik vind hem zo ook af, zonder tekst, en...dan is hij voor elke gelegenheid te gebruiken he. Wellicht dat ik er later als ik een bestemming vind voor de kaart dat ik er nog een tekst bij ga plakken. De papierlijn is uit de vintage collectie boekjes van Action, er zitten wat bloemetjes op en plakparels, en natuurlijk weer gekleurd met Copics. Hoop dat jullie hem mooi vinden, bedankt voor het kijken en de reacties. Groet Brenda




4 opmerkingen:

Heidie zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

miriam zei

mooie kaart brenda

gr miriam

greet zei

Wat een prachtige easelkaart Brenda! Mooie details en dit modelletje staat ook nog op mijn lijstje om eens te maken.

Groetjes Greet

Dora zei

hallo Brenda, bedankt voor je leuke reactie.
maar jij maakt ook leuke kaarten!! deze kaart is ook prachtig gemaakt, mooie kleurencombinatie.
fijn weekend.

groetjes Dora