Translate

woensdag 15 juni 2011

Magnoliaboekje

Voorkant boekje

Tijdens het Magnoliaevent in doorn eind mei, zijn we gestart met het maken van een boekje met daarin een aantal bladen met magnoliafiguurtjes, en bewerkt met het mooie papier van Maja Design. Heel erg leuk om te maken, maar ook heel veel werk, ik heb hem nu pas af omdat ik eerst een paar kaarten voorrang gegeven heb. De uiteindelijke opmaak, met teksten en labels maak ik pas als ik weet voor wie dit boekje is. De bloemetjes zijn van mn nieuwe nestabillities van Joy. De kleuren copics heb ik ook op de foto gezet. hoop dat jullie hem mooi vinden. Ik wil even mijn excuses aanbieden dat ik bij niemand berichten achterlaat, dit komt omdat ik elke keer wanneer ik een reactie wil geven ik er steeds uitgegooid wordt, ik kan dus niet via mijn google account berichten achterlaten. ik probeer dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Hoop op jullie begrip, want ook ik volg jullie net zo trouw als dat jullie mijn blog volgen. Groetjes Brenda

1e binnenpagina

2e binnenpagina

3e binnenpagina

4e binnenpagina

5e binnenpagina en tevens achterbinnenkant

de gebruikte magnolia's, wat een schatjes he!

gebruikte kleuren: gezichtjes E53,51,50
haren: E59,57, 25, 55, ook gebruikt voor kleren

3 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooi boekje heb je gemaakt. grappig om te zien dat iedereen hem toch weer anders versierd.

liefs Heidie

Dora zei

heel mooi boekje gemaakt,
die bloemen zijn prachtig.
groetjes dora

Unknown zei

Hoi Brenda, prachtig hoor, dat is dus het boekje waar bij mij de volle kop koffie overheen is gegaan :( Moet 'm dus opnieuw maken maar dat ga ik zeker doen want ik vind 'm zoooo mooi. Groetjes, Frea