Translate

zondag 12 juni 2011

Vlinders


Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn tante, ze heeft afgelopen week te horen gekregen dat ze longkanker heeft! Heel heftig dus. Ik vond het moeilijk een mooie kaart te maken, ik weet dat ze helemaal gek is van vlinders dus vandaar deze keuze, op de foto een beetje moeilijk te zien, maar de vleugels van de grote vlinders zitten wat omhoog, dat geeft diepte, heb er lekker wat steentjes op geplakt met de hotfix, een tekst heb ik er niet op gedaan, heb dat aan de binnenkant verwerkt. hoop dat jullie hem mooi vinden, is weer eens anders dan een kaart met een stempelafdruk he, groet Brenda

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Brenda, wat erg zeg van je tante! Je kaart is prachtig, ik denk dat ze dat zeker op prijs zal stellen. En je ziet de diepte wel hoor op de foto. Groetjes, Frea

Heidie zei

Wat erg voor je tante en voor de rest van de familie. Wat een mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt voor je tante.

liefs Heidie