Translate

zondag 11 september 2011

Herfstkaartje, scarecrow girl


Deze kaart heb ik gemaakt met een stempelafbeelding van Karendoodles,  en doe ook mee met de uitdaging op hun blog uitdaging 79 . deze afbeelding komt van Heidie waar ik gister mee heb zitten hobbyen. Vind het zo'n schatje! Had eigenlijk nog nooit afbeeldingen van de herfst/halloween gebruikt, maar vind het heel erg leuk, die kleuren zijn zo mooi in de herfst he! De kleine blaadjes die erop zitten komen van de Etos, heb ik daar vorig jaar gekocht. het papier is van een blok van making memories (oude serie).




Ik kijk altijd eerst wat voor papier ik heb, en aan de hand daarvan ga ik de kleuren erbij zoeken, en dan de kaart opbouwen. in de afbeelding kun je ook zien dat ik met een blanco afbeelding begin en daarna hoe de kaart dan uiteindelijk wordt.  Met de cuttlebug en een nestabillitie heb ik het frame rondom de pop gesneden.
De grijstinten rondom voor de schaduw zijn opgebouwd uit 3 kleuren, eerst de donkerste, daarna steeds lichter zodat het mooi in elkaar overloopt en overgaat in de witte achtergrond.





Hoop dat jullie hem mooi vinden, ik heb hem met plezier gemaakt. Bedankt voor het kijken, groet Brenda

8 opmerkingen:

Yvonne zei

Wauw, Brenda ik vind je kaart heel erg mooi. Supers mooie kleuren en deze digi vind ik top. Ligt ook nog op mijn bureau om ge gaan kleuren.
groetjes Yvonne

Petra zei

Ik vind je kaart ook erg leuk geworden!
En die digi is gewoon superschattig, ze komt mooi uit in deze herfst-tinten.
Groetjes Petra ( KD NL)

Chantal zei

Ik vind hem idd erg mooi geworden hoor zo met die warme herfsttintjes!

Groetjes,
Chantal

marja zei

Een schitterend kaartje Brenda, zulke mooie kleurtjes en die digi Suuuuper!!!!

Lieve groetjes Marja. (KD NL)

Renata van Miltenburg zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Renata van Miltenburg zei

Vind dit ook een super leuke digi...mooi gekleurd en heerlijke kleuren. Mooi ook die herfstblaadjes maar ik moet je bekennen dat ik een beetje moeite heb de schets hier in terug te vinden :)

Liefs, Karen's Doodles NL

Renata

Heidie zei

wat een mooie kaart. En was weer erg gezellig om samen te hobbyen.

liefs Heidie

Bernadet zei

prachtig herfstkaartje brenda
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Karen's Doodles NL en heel veel succes!!