Translate

zaterdag 1 oktober 2011

open dag bij Leenen in Asten/hobbyspulletjes gekocht


Hoi allemaal,
vandaag was bij de winkel Leenen in Asten een open dag, waarbij er diverse demo's werden gegeven, oa met tonic ponsen, derwent potloden/copics, sew easy. Het was leuk en leerzaam om er even heen te gaan.  DINY SPRAKEL (copic instructeur) was hier en ze vond het leuk om mij even uitleg te geven over werken met copics en dan speciaal de distress techniek. Diny, bedankt hiervoor, ik ga er zeker mee aan de slag!

ik heb natuurlijk wat dingetjes gekocht, en dit keer een aantal nieuwe nestabillities van diverse merken.
ik zal ze hieronder laten zien. de nieuwe malletjes van Cherry leen zijn echt heel mooi, ben erg blij met de grasrand, dat is mooi toepasbaar bij een afbeelding. Wat een weer he, ik heb eerlijk gezegd dit weekend geen zin om te hobbyen, vind het buiten zitten in de zon heerlijk, dus daar geniet ik nog even van. heb wel de nieuwste producten lekker in het zonnetje uitgeprobeerd. groetjes Brenda

malletje van Joy crafts

makkelijke werkbeschrijving aan de achterkant

zo ziet het eruit na het snijden, links de uitgestanste swirl, rechts nog zichtbaar het papier waar het uitgesneden is.

blaadjesmal van Cheerylinnndesigns


grasmal, heel gedetailleerd. de blaadjes ook, zonder te embossen, hij snijdt en embost tegelijk!

1 opmerking:

Heidie zei

wat een leuke spullen heb je gekocht. Mag ik de volgende keer vast en zeker wel gebruiken he als we samen gaan hobbyen. is altijd zo gezellig om samen te hobbyen.

liefs heidie