Translate

vrijdag 16 december 2011

Geen kerstkaart maar een kerststuk

Hallo allemaal,
Vanavond hebben mn vader en ik ons uitgeleefd op het maken van een kerststuk. Op mijn werk word dit elk jaar georganiseerd, en het is altijd super gezellig en leuk om te zien wat andere maken, en natuurlijk wat je zelf maakt, dit is toch heel wat anders dan een kaart maken! Ik moet zeggen dat ik het resultaat super vind, maar een stuk moeilijker om te maken dan een kaart, tenminste om er tevreden mee te zijn, dit is helemaal rondom werken he, en bij een kaart alleen de voorkant. Heel leuk om te doen, en gezellig met mn pa en 40 andere collega's en hun familieleden. Pa bedankt. En natuurlijk Jos, das de man die alles organiseert op de werf. Het was leuk om te doen. Hoop dat jullie het resultaat mooi vinden. Bedankt voor het kijken.

En..... heel belangrijk, vandaag is mijn eerste kaart voor het designteam online gekomen, wil je zien welke? kijk dan even op het blog van COPIC MARKER BENELUX. Daar ben ik een half jaar lang lid van het designteam.

Groetjes Brenda


Dit is mijn kerststuk in een ronde schaal.

Deze heb ik ook gemaakt. is een langwerpige tinnen schaal op voetjes, heel fijntjes, maar door het breed uit te  laten komen heeft het heel wat vorm.

Deze heeft mn pa gemaakt. Het kerststuk is heel mooi gemaakt, de foto is niet zo mooi, die is gemaakt op de werktafel in de ruimte waar we lekker hebben gewerkt aan deze mooie creaties.

Dit is ook een apart stuk van mn pa, is gemaakt met 2 harde schelpvormen en daarin mos en alle rode takjes etc.
Heel mooi gemaakt pa!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Goh Brenda, die zien er heel professioneel uit zeg!! Wow wat leuk dat je vader ook zo creatief is!! Groetjes, Frea

Heidie zei

Wat een schitterend kerststuk heb je gemaakt. En die van je pa zijn ook super.

liefs heidie