Translate

dinsdag 24 januari 2012

Love makes a house a home/verhuiskaart

Hoi allemaal,
vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien, die gisteren op het blog van COPIC MARKER BENELUX BLOG is gezet, waarbij ik gekozen heb niet te werken met een afbeelding met een persoon erop, maar een huis. Ook deze afbeeldingen zijn prima te kleuren met de Copics. De kaart is voor mijn neef  en zijn vriendin die sinds deze week een nieuwe woning hebben. De afbeelding is van Momannings.

Ik heb een soort van fotolijstje gemaakt, de afbeelding ligt een stuk dieper in de kaart dan de rest, zo krijg je bij het opplakken van de swirls ook mooi een schaduw. Het is een soort van bakje dus waar je de afbeelding inplakt. Het is maar een halve cm diep, dus de kaart kan ook nog makkelijk gesloten worden.

Ik heb gewerkt met 1 kleurgroep voor het huis, dat is de Wserie, het is een warme grijskleur.
De schaduw op de achtergrond heb ik gemaakt met de Tserie. Ik heb gekleurd op DCP papier.



Hier heb ik gekleurd met alleen kleuren uit de Wserie,
W10, W9, W8, W7, W6, W5, W4, W3, W2, W1,W0
Voor de schaduw rand heb ik gebruikt:
T3, T1, T0, je ziet dat dit een grijzere kleur heeft, en niet zo warm uitziet als de Wkleuren
alle gebruikte kleuren, de blender heb ik gebruikt om de palen iets witter te maken

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden, het is weer eens wat anders dan een afbeelding met een persoon/dier erop. Het papier is van Action, de swirls van Joy, ook het hartje is van Joy, de tekststempel is een eigen gemaakte tekst, het kadertje erom heen is van X-cut van Docrafts.

Creatieve groetjes Brenda






4 opmerkingen:

Heidie zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

liefs Heide

Crealett zei

Hoi Brenda, wat heb je weer een superleuke kaart gemaakt zeg.... en wat ben je goed met copics! Toppie.

Lieve groetjes, Alette

Chantal zei

Wat knap dat je deze zo mooi gekleurd hebt in grijstinten! Ook het idee van het lijstje vind ik erg leuk!
Groetjes,
Chantal

Anoniem zei

Brenda
Dit is een super mooie kaart geworden met die grijstinten.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com