Translate

donderdag 23 februari 2012

Een kleinkind


En ja hoor, daar is weer 1!
Alweer een babykaart, ik mag natuurlijk de trotse opa en oma ook niet vergeten he!



Ik heb dezelfde afbeelding gebruikt als bij de vorige kaart, ook dezelfde kleuren, alleen heb ik de kleuren omgedraaid. het papier is ook weer van Marianne Design, het zijn toch 2 verschillende kaarten geworden ondanks dezelfde afbeelding.

Hier ook weer een aantal roosjes gebruikt, een swirl, wat glittersteentjes en de mooie vlindertjes zijn van Cheery Lynn. Die heb ik bespoten met Glimmermist pearl, zodat ze een mooie glittering krijgen. De tekststempel is ook van Marianne Design, en ik heb er ook nog een mooi strik op gedaan, ik vind het wel toepasselijk voor zo'n lief klein meisje.



Ik ben benieuwd wat jullie van deze 2 verschillende maar toch ook dezelfde kaarten vinden, bedankt voor het kijken, groetjes Brenda


Geen opmerkingen: