Translate

donderdag 26 april 2012

50 jaar getrouwd! Monochromatic challenge


Hoi blogvolgers,
Ik heb een kaartje voor jullie gemaakt met daarop een afbeelding die ik monochromatisch heb ingekleurd, dat wil zeggen, alles in 1 kleurgroep. Ik heb hiervoor gekozen om met de W kleuren van de Copic markers te werken. Dit geeft een mooie warme bruin/zwarte kleur. Ik vond het prima passen bij de afbeelding omdat ik die een wat oudere look wilde geven.

Ik zet deze kaart in voor de challenge van Copic marker Europe blog, met als thema Monochromatic.



Het is een afbeelding van Make it Crafty, ik heb hem in een soort van "doosje" gemaakt waardoor het plaatje wat dieper in de kaart valt en prima kan fungeren als fotolijstje.
De kaart heb ik gemaakt voor kennissen die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn. Ik vind de afbeelding erg leuk. Het zijn er eigenlijk 2. De achtergrond met kachel en vloerkleed, en de man en vrouw. Ik heb ze samengevoegd.



De kaart is verder aangekleed met met swirls van Joy, en wat glittersteentjes. de tekst heb ik zelf geschreven.
De binnenkant heb ik ook leuk aangekleed, zo valt het "doosje" niet zo op, en ik vind het wel passen bij deze feestelijke kaart. De tekst aan de binnenkant komt van een stans van Marianne Design. Even door de Cuttlebug halen en je hebt een prachtige tekst.




Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden, ik vond het leuk om weer eens met 1 kleur groep te werken. Het geeft weer een heel ander effect dan het kleuren met felle kleuren. Hieronder zie je de gebruikte kleuren.



Bedankt voor het kijken en de leuke reacties die altijd mag ontvangen.

Creatieve groet

Brenda

6 opmerkingen:

Heidie zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

liefs heidie

Unknown zei

Hoi Brenda, wat een super gave kaart is dit zeg. En heel mooi monochrome ingekleurd. Kun jij me trouwens als Copic instructor eens uitleggen van nou het verschil is tussen die twee zwarte COpics die er zijn? Ik zie nummer 100 en nog een nummer. Heb (nog) geen zwart aangeschaft maar snap er ook niks van.
Groetjes Frea

Made by Jolanda zei

Hoi Brenda,

Wat ziet dat er gaaf uit hoe je dat ingekleurd hebt. Heel bijzonder!

Kom je ook even kijken op mijn nieuwe blog www.noortje-design.blogspot.com, je kunt tot maandagavond 4 leuke Clear Stamps winnen.

Liefs,
Jolanda

Samantha zei

Hoi Brenda,

Wat heb je dat mooi gemaakt en geweldig ingekleurd in al die W-tinten. Een ontzettend leuk idee om ook eens te proberen dus bedankt voor je tip/idee :)
Groetjes, Samantha

Carole of Brum zei

Great monochrome colouring! CoB

Elly zei

Wat een schatje Brenda! En fantastisch mooi ingekleurd!!

groetjes, Elly