Translate

woensdag 30 mei 2012

40 jaar getrouwd


Deze kaart heb ik gemaakt voor de ouders van Heidie, ze zijn deze week 40 jaar getrouwd.

ik heb de afbeelding ingekleurd met alleen de W kleuren van de Copics. De afbeelding is van Mo Manning.
ik zie nu op de foto dat ik compleet vergeten ben de bloemetjes in te kleuren die de man in zijn hand heeft..... oeps!
De kaart is al met de post verstuurd. nou ja, witte bloemen zijn er ook toch?

het hart op de kaart is van cheery Lynn, en de bloemblaadjes van Marianne Design. Ook de tekst komt van Marianne Design en is een stans, ze zijn erg leuk om te gebruiken op een kaart.

ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden, het is al een tijdje stil op mijn blog, dat komt omdat ik momenteel ziek ben. ik kan niet al te lang zitten, en aangezien ik in een rolstoel zit, ben ik aangewezen op mn bed, lopen is geen optie....tenminste geen langere stukken en ik houd het ook niet lang vol.

Ik hoop dat ik snel weer een nieuwe creatie kan laten zien.
Bedankt voor het kijken,
Groetjes Brenda

5 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een mooie kaart! En bij deze kleuren die je gebruikt hebt vind ik dat het ook mag, de bloemen wit :-)
Van harte beterschap! xx

Frouwkje zei

Hoi Brenda,
Ik vind het wel mooi zo in 1 kleur!!!
En dat de bloemetjes wit zijn dat kan goed hoor.
Beterschap hoor!
Liefs, Frouwjke

Chantal zei

Ohhh Brenda, die monochrome is helemaal geweldig zeg!!! Ik blijf maar kijken naar alle schaduwen hoe je dit subliem hebt gekleurd! Schitterend gewoonweg! Lieve groetjes, Chantal

Crealett zei

Wauw... Brenda, Petje af... Wat weer een prachtige kaart. Ik vind je inkleuren zo mooi... Top.

Lieve groetjes, Alette

Heidie zei

wat een schitterende kaart. Zeker weten dat mijn ouders er erg blij mee zullen zijn. En maakt toch niet uit dat de bloemen niet gekleurd zijn. Hoop dat je snel weer een beetje opknapt.

liefs Heidie