Translate

maandag 8 oktober 2012

Labels, gemaakt met panpastel kleuren


Ik wil jullie graag nog wat labels laten zien. Heb er in totaal 11 gemaakt. 
Ik heb ze gekleurd met de Panpastels. Wat een leuk spul is dat zeg... ideaal voor snelle kaartjes. De kleuren zijn erg mooi en fel. Ik heb ze bevestigd op een chocolade reep. Aan de achterkant zit nog een mooi labeltje van Different Colors. De teksten zijn digitale teksten van Gingershouse en TLC, ik heb ze overgetekend met behulp van carbon papier en daarna met een zwarte stift verder geschreven.
In een volgend bericht laat ik zien hoe het nu precies werkt om zo'n label te maken.
Veel kijkplezier.

























2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Brenda,

Heb eens zitten neuzen op je blog en wat maak je toch schitterende dingen! Zelf ben ik verslaafd aan digitaal scrapbooken, een hele andere tak van sport, maar kan hier echt wel wat inspiratie opdoen...

We hebben t er nog wel eens over op de gang in t grote huis;)

Groetjes Melanie

Unknown zei

Echt super Brenda; die techniek zou ik ook wel eens willen proberen! Groetjes Frea