Translate

maandag 21 januari 2013

Ik stuur je een bloemetje




Hoi blogvolger,
Deze kaart is gisteren weer op het CopicmarkerBenelux blog geplaatst, en vandaag laat ik hem hier aan jullie zien.

Het is een bloemenmeisje geworden van Sureya, ik vond deze geweldig mooi om te kleuren omdat de haren zo ingewikkeld rondom de hele afbeelding te zien zijn. Het was een hele klus. Maar ik vind dat het resultaat er mag zijn. Ik ben er wel enkele uurtjes zoet mee geweest, het is geen plaatje om snel even te kleuren.


De uiteindelijke kaart heb ik heel rustig gehouden omdat het plaatje aan de voorkant al zo "druk" is. Ik heb alleen maar effen kleuren papier gebruikt voor de achtergrond. Geen design papier dus.
Vaak zie je een plaatje en dan maak je met bloemetjes, swirls etc de kaart af, ik wilde door een groter plaatje te kleuren laten zien dat dit effect ook heel erg mooi is, zeker met al die clean and simpel kaarten die erg populair zijn.

Tussen de haren in  en de rest van de achtergrond heb ik met C1 gekleurd, bijna niet zichtbaar maar is toch mooier dan helemaal wit.  De bloemen heb ik met een Spica pen voorzien van wat kleine stipjes waardoor het mooi glimt.

Aan de binnenkant zit een pocket waarin je een kadokaart kan doen, in dit geval een tegoedkaart voor bloemen, je kunt er natuurlijk ook een zakje bloemzaadjes in doen. Erg leuk om zo kado te doen en het gaat gemakkelijk met de post mee. Dit idee kwam van een goede vriendin van mij van Heidie. kijk ook eens op haar site, ze maakt prachtige kaarten en scrapalbums.


De gebruikte kleuren zijn:
Haren: R89, R29, R24, R22
Jurk: B16, B14, B12, B91
Bloemen: YG63, YG61, Y02, Y00
Huid: E11, E01, E000
Armband: Y28


Bedankt weer voor het kijken , fijne dag nog,
Groetjes Brenda

7 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een mooie kaart. En bedankt voor de complimenten.

liefs Heidie

Dora zei

inderdaad, ik geloof best dat hier wat uurtjes inzit. prachtig gekleurd!! meer heeft dit kaartje ook niet nodig. groetjes

janieworkum zei

Hoi Brenda
wat zal je daar veel werk aan gehad hebben.
Ik vind je kaart beeldig gemaakt.
groetjes Janie

Chantal zei

Wat prachtig gekleurd! Ik kan me voorstellen dat je daar wel enkele uren zoet mee bent geweest, het resultaat is echt wel super!
Groetjes,
Chantal

Anoniem zei

Brenda hij is super mooi geworden je kunt er trots op zijn

Gr Thea

Wendy zei

Wow Brenda, dit is gewoon een kunstwerk zo mooi. Schitterend gedaan!
Groetjes, Wendy

Epie zei

Prachtige kaart hoor brenda ,
Groetjess Epie