Translate

dinsdag 5 maart 2013

Easter


Hallo bloglezer,
Wat leuk dat je hier weer komt kijken. Bedankt voor alle reacties die op mijn vorige kaart heb mogen ontvangen. Vandaag heb ik weer een kaart die ik jullie graag wil laten zien. Deze staat sinds gisteren op het blog van copicmarkerbenelux
Ik heb wederom gekleurd op stempel linnen, oh, dat materiaal is zo leuk om mee te werken.
Momenteel verlang ik (en ik denk jullie ook) enorm naar wat zon in m'n leven. Ik heb daarom een vrolijke lente/paas kaart gemaakt met een afbeelding uit de nieuwste Magnolia collectie.

Ik heb de afbeelding natuurlijk weer gekleurd met de Copics en zelfs op dit stempellinnen van Joy lukt het om te blenden. De staart van de haan heb ik daarom ook in verschillende kleuren gekleurd, het geeft naar mijn idee een heel mooi en natuurlijk verloop van de veren.

Verder heb ik de kaart rustig gehouden, er zit veel kleur in en dacht daarom dat de rest van de kaart niet heel veel nodig had om zo de afbeelding er goed uit te laten komen. Ik heb er een aantal bloemetjes opgedaan, de hoekswirl is van Memory Box, de letters heb ik uit oranje foam gestanst, de alfabetstans is van Go Kreate.

Gebruikte kleuren:
Haren: E21, E23,E27, E29
Huid: E000, E01, E11
Jurk: YG21, YR16, YR18, Y13
Schoenen: YG13, YG17, YG21
Haan: YR16, YR18, YG21, YG17, YG13

Hopelijk breng ik met deze kaart alvast een voorjaarszonnetje in jullie huis. Als de weersverwachtigingen uitkomen zal vanaf vandaag de temperatuur weer boven de 2 cijfers uitkomen!

Bedankt voor alle reacties, tot de volgende keer

Een zonnige groet
Brenda

5 opmerkingen:

Mieke zei

Whaaw, wat heb je de stempel PRACHTIG ingekleurd zeg! Heel mooi op dat linnen. Fantastisch mooie kaart!

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Brenda, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Mooi gekleurd op dat stempellinnen.

liefs Heidie

Chantal zei

Prachtig zeg! Wat geweldig mooi heb je die kleuren gekozen voor de haan en Tilda, het is echt een topper van een kaart!
Groetjes,
Chantal

Dora zei

prachtig. en hoe je de haan/pauw zijn staart hebt gekleurd is schitterend.
groetjes