Translate

zondag 14 april 2013

I do it because i can....


hoi trouwe blogvolgers,
wat leuk dat jullie steeds komen kijken en berichtjes achterlaten. Dank jullie wel daarvoor.

Ik heb vandaag weer lekker zitten kleuren, het was in de ochtend nog niet zonnig, dus heb binnen in huis lekker in mn Artjournal weer wat gemaakt.


De letters heb ik eerst getekend, daarna heb ik er een laagje maskingfluid overheen gedaan, is een vloeibaar spul wat als het opdroogt lijkt op rubber. je kunt er met stiften, panpastels, verf noem maar op over heen gaan en dan als je klaar bent verwijderen zodat je een witte ondergrond ziet.



Ik heb verder gewerkt met de paars tinten van de PanPastels, vind het zelf een hele mooi combi.
de swirls zijn stempeltjes die ik gestempeld heb met Versamark en daarna met de PanPastel kleuren erover heen. De stempels zijn van Viva decor. De letters heb ik als laatste nog even omtrokken met een Distressmarker.


Bedankt weer voor het kijken, ik hoop dat jullie vandaag ook lekker genoten hebben van het zonnetje.
Ik in elk geval wel.

Groetjes Brenda

1 opmerking:

Heidie zei

wat een mooie pagina. En dat masking spul is zo fijn om mee te werken.

liefs Heidie