Translate

dinsdag 7 januari 2014

Mijn eerste mixed media schilderij

Hoi allemaal,
ik wil jullie graag laten zien dat ik mijn eerste mixedmedia schilderij heb gemaakt. Er zit veel werk in, vond het heel leuk om te maken en ben trots op het resultaat.

Ik heb o.a. gewerkt met sjablonen , frantage embossingpoeder, diverse stempels, structuurpasta, distress paint en diverse achtergrond papiertjes waaronder een bladzijde uit een muziekblad.


 Het gezicht is gemaakt met een sjabloon en heb ik ingekleurd met Copic markers, de haren heb ik gedaan met embossingpoeder.





Het is mijn eerste schilderij wat ik dus in mixed media heb gemaakt. Vind dit een heel erg leuke uitdaging, beginnen met iets en eigenlijk niet weten wat er precies uit komt omdat het elk moment kan veranderen als je bezig bent. Niet werken met een vaste indeling, afwijken dus van de veiligheid van een kaart wat ik altijd heb gedaan. Ik heb de smaak te pakken, inmiddels is mijn 3e schilderij bijna af, wat ik binnenkort laat zien.

Bedankt voor het kijken en de reacties,
heel veel groetjes
Brenda

1 opmerking:

Dora zei

wat gaaf!! ontzettend geweldig gemaakt en zelf getekend....wow. prachtig!