Translate

zaterdag 26 april 2014

Artjournal52. week 8. Poem

Deze week was de opdracht om met teksten te werken, een gedichtje of gewoon vanaf een pagina in een boek woorden omcirkelen die dan een zin vormen. Ik heb de tekst uitgetypt op de typmachine en opgeplakt. kijk voor verdere beschrijving bij de foto's. Leuke pagina vind ik zelf.

Ben begonnen met verschillende soorten teksten te zoeken. uit een leesboek, uit een krant met dank aanRico Daandels, uit een franstalig boek. deze heb ik willekeurig opgeplakt

Hier ben ik met Gesso over de pagina gegaan en daarna met embossingcreme alle patronen aangebracht.


Ik vond het leuk een afbeelding zelf helemaal in te tekenen. De afbeelding is van the crafters Workshop maar het intekenen en verdelingen maken heb ik zelf gedaan. Zentangle wordt het ook wel genoemd. Heel leuk en ontspannend om mee te werken.


Met 3 kleuren Dylusions heb ik de pagina op kleur gebracht. vind het effect heel mooi dat de embossingcreme niet kleurt en mooi wit blijft


De pagina heb ik verder nog afgemaakt met stempels, deze zijn van Dylusions, en de tekst heb ik gemaakt met het typmachine.

Hier de tekst in close-up.

En dan hier het eindresultaat.

Bedankt weer voor het kijken en de reacties.
Groetjes Brenda

Geen opmerkingen: