Translate

zaterdag 26 april 2014

Artjournal52, Week16, Recycled art

Nou, dat was een hele inhaalslag hier op het blog he... Sorry daarvoor. ik had niet eerder tijd om alles online te zetten. Ik zal proberen de volgende pagina's wat sneller te plaatsen.

Deze week was het thema Recycled Art. Ik heb 2 verschillende pagina's die ik als restpapier gebruikt had in reepjes en blokjes gesneden. Met restpapier bedoel ik papier om overtollige verf/distresspaint/modellingpaste etc op te doen zodat het niet verloren gaat. Het resultaat is vaak heel erg mooi zonder dat het eigenlijk de bedoeling was.
Verder heb ik niet veel gebruikt behalve Gelatos, ik vond het zo mooi genoeg.
Ik heb de pagina in repen gesneden en ben het gaan vlechten
De ondergrond heb ik op kleur gebracht met Gelatos en water
Ik heb alles op de ondergrond geplakt met Modpodge en er ook een laagje overheen gebracht zodat de Gelatos voor schaduw beter te doen zijn.


De zwarte randjes zijn gemaakt met FaberCastell Gelatos. En ik heb de test gestempeld


Dit is dan weer het eindresultaat. Bedankt voor het kijken en de reacties.
Tot de volgende blog.
Groetjes Brenda



Geen opmerkingen: