Translate

woensdag 15 juni 2016

Happy Birthday


Hoi, dit keer heb ik een leuke tienerkaart gemaakt. Natuurlijk heb ik weer gekleurd met Copic Markers want dat is en blijft mijn favoriete kleurmiddel.

Ik ben begonnen met het kleuren van de huid, hiervoor gebruikte ik E00, E01, E11 en E13.


 Ik heb voor het kleuren van het T-shirt een aparte kleurencombi gebruikt. Ik heb namelijk de schaduw gemaakt door met met paars te kleuren en daarna weer met geel. Er is namelijk in de Copic Sketch serie geen oranje geel. Het fijne aan de Copic Markers is dat ze gewoon onderling mengbaar zijn en zo maak je zelf de gewenste kleur.


 Ik heb het meisje ook voorzien van een schaduwrand en ondergrond. De schaduw is maar heel licht aangebracht. Het moet niet te veel opvallen maar wel zichtbaar zijn.


Dit is het eindresultaat. Ik heb een stans gebruikt om dat mooie randje te krijgen rondom de afbeelding. Ook de tekst is een stans.


Gebruikte kleuren:
Huid; E00, E01, E11 en E13, wangen R21
T-shirt: Y18, V15 en YR16
Broek: R14, R37 en R59
Haren: E42, E44 en E47
Schaduw: W0, W2
Grond: W4, W2 en W0

Bedankt weer voor het kijken!

creatieve groetjes Brenda

Geen opmerkingen: