Translate

zondag 26 juni 2011

UITDAGING 68, foto inspiratie


Op de site van KARENS DOODLES is het de bedoeling om met behulp van deze fotocollage een kaart te bedenken.



toen ik al dat lekkers zag, dacht ik maar aan 1 ding! HEMEL OP AARDE ! dus, geniet van alle dingen die het leven te bieden heeft!


Ik heb hier weer eens lekker gewerkt met de copic spica stiften, dat zijn stiften met een hele fijne glasglitter erin, heel subtiel en fijntjes te verwerken. Is wel altijd moeilijk om op foto te laten zien, in de close-up zie je het wel goed.

Hoop dat jullie hem mooi vinden, de gebruikte kleuren laat ik uiteraard ook weer zien. Bedankt weer voor het kijken, en de lieve reacties. Groet Brenda


3 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik zal de mijne vanavond ook even op de foto zetten.

liefs Heidie

Aletta zei

Wat een lief kaartje...
en de digi is prachtig ingekleurd.
Groetjes Aletta (gast-designe KD)

Renata van Miltenburg zei

Wat heb jij je op een originele manier laten inspireren zeg! Het resultaat is heel mooi en lief.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata