Translate

dinsdag 20 december 2011

Verjaardagskaartje met een lace stans


Hoi allemaal,
Dit kaartje heb ik gemaakt met behulp van een Lace stans van Cart-Us. Het zijn geweldige mooie stansen zeker als je gebruik maakt van dubbelzijdig gekleurd papier. Ik heb hiervoor een groot scrapvel gebruikt, weet daar geen naam van. Verder heb ik er nog wat glittersteentjes opgeplakt, en de tekststempel in het midden is van Forever Friends. Ik zal hieronder laten zien hoe je werkt met een Lace Stans. Ik heb hiervoor een vouwblaadje gebruikt die je bij de Action kan kopen. Hoop dat jullie dat leuk vinden om te zien. Bedankt voor het kijken, groetjes Brenda

benodigdheden: Cuttlebug of ander merk
Dubbelzijdig gekleurd papier
Lace stans van Cart-Us

Leg je stans met de snijzijde op het gekleurde papier, je legt hem dus op de kant die jij wilt zien als basiskleur

na het snijden, ziet het er zo uit, de stans ligt nog onder het papier, en je ziet dat ik het papier gedraaid heb, de snijkanten zitten dus aan de achterkant.

hier zie je het resultaat als je de stans ook nog bewerkt hebt in de Cuttlebug met de embossingmat, je ziet aan de zijkanten de kleine bobbeltje omhoog komen, een de boogjes zijn nu helemaal goed gesneden.

de voorkant, zonder dat je nog een boogje omgevouwen hebt.

nu ga je 1 voor 1 de boogje omvouwen, uiteraard allemaal dezelfde kant op.

hier ben ik nog een stap verder door meer boogjes om te vouwen. je ziet nu mooi dat de boogjes een rustige kleur hebben die overeenkomt met de kleur van het papier wat je aan de voorkant ziet.

zo ziet die eruit als je alle boogjes omgevouwen hebt

hier heb ik hem op wit papier gelegd, en dat geeft een nog mooier resultaat.

en dan het eindresultaat met een tekststempel in het midden


1 opmerking:

Heidie zei

wat een mooie kaart. En bedankt voor de uitleg.

liefs Heidie