Translate

dinsdag 20 december 2011

Sweet Christmas Dreams


Sweet Christmas everyone!
Deze mooie kaart heb ik gemaakt met het papier van Webster's Page. De tekststempel komt van Magnolia, de afbeelding; (wat een schatje he?) is van Mo Manning, en uiteraard heb ik weer gekleurd met mijn Copic stiften.
Ik heb ook hier weer een mooie kerstster gemaakt, vind ze echt super om mee te werken, het is een stans van de Shapeabilities van Spellbinders.  ook de groene achtergrond achter de stempelafdruk is een stans van Spellbinders. Heb ook hier weer een aantal glittersteentjes gebruikt om het geheel af te werken. Ik vind het zelf een super mooie kaart, nog zonde om weg te sturen he? hihi.
Bedankt weer voor het kijken en alle reacties, leuk om te zien dat jullie mijn werk mooi vinden.
fijne avond nog, groetjes Brenda


gebruikte kleuren:
Broek,jasje, muts: R59, R29, R46, R17, R24
huidskleur: E11, E01, E000 en voor de wangen R20
Schoenen/groen: G28, G29, G94
zuurstok: G82 en G20
Schaduw rondom: W4,W2,W1, W00, C0

4 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een mooie kaart. En die bloemen zijn inderdaad erg mooi.

liefs Heidie

Gea zei

Prachtige kaart, en wat heb je weer supermooi gekleurd!
groetjes gea

Crealett zei

Hoi Brenda, prachtige kerstkaart zeg.

Zeg, ik verloot een candy op mijn blog (omdat ik redelijk beginnend ben) en misschien wil je ook mijn volger worden en meedoen?

Groetjes, Alette

Unknown zei

Ehhh, volgens mij gaat hier iets fout, ik typ een berichtje in en nou ben ik ´m volgens mij kwijt )of je krijgt ´m 2 keer hihi...
Maar wat ik dus zei was dat ik het een prachtig kaartje vindt, heel mooi ingekleurd ook en zo leuk gefotografeerd met die kerstballetjes eromheen. Ik vind dat gestanste kader ook errug mooi! Ik had net een bestelling Copics geplaatst, maar voeg nu doe twee mooie donkere kleuren groen nog even gauw toe. Enne, nog bedankt hè voor dat ´Australiërtje' hihi! Ga strakjes voor je aan de slag want ik kan dat niet zelf. Hou je mail in de gaten ;) Groetjes, Frea