Translate

donderdag 29 december 2011

Hobbykamer opruimen!

Hallo allemaal,
Ik heb al een week niks van me laten horen, maar ik heb niet stil gezeten, hihi, beetje dubbele tekst als je weet dat ik in een rolstoel zit, maar goed... Ben druk bezig geweest met het opruimen van mn huis, eerst de kamer, en daarna mijn hobbykamer. Jeetje wat een berg zooi en spullen die ik niet meer gebruik kom je dan tegen he. Al mijn spulletjes die ik over had, zoals oude scrapvellen etc heb ik gegeven aan een dagbestedingscentrum voor mensen met een geestelijke beperking. Zo gooi ik niks goeds weg en zijn andere er weer blij mee.

mn hobbykamer voor en tijdens.....het opruimen, het lijkt wel of er een bom is ontploft, wat een rommel!

Nu is het weer netjes opgeruimd en ik verbaas me over de ruimte die ik over heb, puilde eerst mn planken en kasten uit, nu heb ik zelfs lege stukken in de kast en op de planken. Heerlijk, net alsof ik weer een nieuwe hobbykamer heb.




Ik ben ook helemaal gek op orchideeen, in mn hobbykamer is lekker veel licht dus daar groeien ze perfect. Heb er inmiddels al weer 2 opnieuw in de bloei gekregen. (als je er maar genoeg tegen praat he, en de juiste muziek draait, hihi)
Hebben jullie dat ook wel eens, zo'n grote opruim aanval?
Nu heb ik weer tijd om kaartjes te maken, dus laat ik snel in de volgende berichten weer wat zien.
Bedankt voor het kijken, groetjes Brenda

1 opmerking:

Crealett zei

Hoi Brenda,

Wat herkenbaar! Ik ben ook mijn hobbykamer aan het opruimen en kom dingen tegen waar ik van dacht 'jee, dat heb ik ook nog'...ha
Maar geeft ook zo'n heerlijk (opgeruimd) gevoel.

Lieve groetjes, Alette