Translate

zaterdag 11 februari 2012

Wishing you a magical day!


Deze kaart is gisteren door mij geplaatst op het COPIC MARKER BENELUX blog,
en vandaag laat ik hem aan jullie zien.
Bedankt voor het kijken, een fijne zaterdag, groetjes Brenda


Hallo blogvolgers,
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb gekozen voor een afbeelding van Mo Manning, en heb deze ingekleurd met uiteraard de Copic Markers, welke kleuren ik gebruikt heb zie je hieronder.  Als ik naar de afbeelding kijk denk ik al weer vooruit naar warme dagen, en de zomer, want wat is het koud he? Brrrr!


Het gebruikte papier is van Wild Rose Studio, Floral. Ik heb deze keer met lekker veel bloemen gewerkt, een mooie swirl met blaadjes uitgestanst met een stans van Cheery Lynn, de afbeelding is uitgestanst met een nestabillitie van Spellbinders. Ik heb voor het hoekje een hoekpons van Martha Stewart gebruikt, en natuurlijk zoals jullie gewend zijn van mij, ook een aantal glittersteentjes geplakt. Ik heb deze steentjes die blanco van kleur waren gekleurd met de Copics, zo kun je dus elke gewenste kleur maken.

Gebruikte kleuren:
Gezicht/huid: E11, E01, E000, R20
Haren: niet op foto, E09, E08
Kikker: G99, G94, G82
Elfje: BV11, BV02, BV01, BV00, BV000
Ik vind de afbeelding erg leuk, hier heb ik hem gebruikt voor een verjaardagskaart, maar natuurlijk is deze ook te gebruiken om iemand een opkikkertje te wensen. De vleugels van het elfje heb ik bewerkt met een Spica pen, zodat er wat glittereffect ontstaat. Niet te veel, want daar hou ik niet zo van, maar net genoeg om het te zien.

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden, bedankt voor het kijken en de leuke reacties die ik altijd mag ontvangen van jullie.

Creatieve groetjes Brenda


2 opmerkingen:

Hetty zei

Hij is prachtig. Wat een leuke stempel is dit! Een beetje zon in huis is wel lekker met dit koude weer.

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.

liefs Heidie