Translate

vrijdag 5 oktober 2012

Friendship cant be measured,only treasured


Hoi allemaal,
Wat leuk dat je hier weer een kijkje komt nemen. Dit keer heb ik gekozen voor een label, das weer eens wat anders dan een kaart. Ik heb zelfs ook nog gedurfd te werken met achtergrondkleuren van Panpastels. Ook dat is hartstikke goed te combineren met de Copic stiften. Dit label heb ik speciaal gemaakt voor het CopicMarkerBenelux blog. Het is super leuk om te werken met de PanPastels. heel erg leuk zoals je ziet voor de achtergronden, en het werkt lekker snel.

Hi everyone, 
what nice to see you back on my blog. I like to show you a label i made. I made the background with my new PanPastel colours. Realy great to work with it. The image i colored with the Copic Markers offcourse. 
The stamped image is from Sylvia Zet, Wee Stamps. Love the image. so nice. 
Ik heb op een wit label met een stempel van Wee stamps van Sylvia Zet, de afbeelding gestempeld van het elfje.  Ze is zo schattig. Ik heb haar ingekleurd met de Copics, en daarna een masker geknipt wat ik bij het maken van de achtergrond over de gekleurde afbeelding gelegd heb zodat de kleuren  mooi blijven.

Ik heb er nog wat bloemetjes op gemaakt van Joy, en roosjes. De tekststempel heb ik uitgestanst met een label van Gokreate, ik weet helaas niet het merk van de tekststempel.

Hopelijk vinden jullie dit label mooi. Je kunt labels zo leuk gebruiken voor zoals in mijn voorbeeld aan een wijnfles te hangen. Maar ook op een reep chocolade of doosje bonbons is een label erg leuk.
I hope you like the label, i put it on a whinebottle, but offcourse you can attached it to a choclat bar or a little box. Thanks for watching.

De gebruikte kleuren zijn:
Huid: E00, E01, E11
Jurk: RV19, RV17 en RV55
Vleugels: RV13,RV11 en RV17
Haren: E21 ,E23, E27, E29 en E59
Tekstlabel en blaadjes in haar: YG67, en YG05


Bedankt weer voor het kijken, en alle reacties die ik altijd mag ontvangen.
Tot de volgende keer weer.
Groetjes Brenda

3 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een prachtig label! Hele mooie stempel en de kleuren zijn ook perfect gekozen.

Chantal zei

Wat een supercombinatie van pan pastels en Copics! Zo maak je elk cadeautje heel gezellig!
Groetjes,
Chantal

Shelby zei

Hope your back is feeling better. Again, love how you've used the panpastels and your coloring of the image is wonderful.

Shelby