Translate

vrijdag 5 oktober 2012

label aan een chocoladereep

Hoi allemaal,
ja, zoals je ziet heeft het PanPastel virus mij ook te pakken! Wat werkt het leuk met deze kleurtjes. Het is werkelijk een plezier om je papier te zien veranderen in een schitterend werkstukje met felle kleurtjes. Vooral het verschijnen van de gestempelde afbeelding met Versamark is zo leuk. Ik ben momenteel bezig met 12 labels. Dit is de 1e die ik jullie laat zien. De rest komt allemaal nog. Ik moet het nog steeds rustig aan doen vanwege pijn in mn rug, dus langzaam komen ze allemaal af.
Ik bevestig ze aan een chocoladereep die ik in zwart inpakpapier heb gewikkeld omdat ik het uiterlijk en kleur van de reep erg lelijk vind. Op het zwarte inpakpapier komen de labels ook nog eens extra mooi tot hun recht.

Hier zie je de opbouw van de kleuren, de stippeltjes zijn dus gestempeld met een Versamark inkt. Die je ook kunt gebruiken bij embossingpoeder. Het is bijna niet zichtbaar op je kaartje, maar zodra je er met de PanPastel over heen gaat zie je de afbeelding verschijen. Leuk, leuk, net toveren! hihi

De kleuren mengen mooi in elkaar. je krijgt ook echt andere kleuren doordat ze mengen, dus ook hier geld dat rood en geel oranje word. je kunt dus gerust beginnen met een paar kleurtjes te kopen en zo je eigen kleuren mengen. Nadat je de kleuren hebt aangebracht is het slim om met haarlak of glimmermist je werk te fixeren zodat het niet meer afgeeft aan je handen. Daarna kun je het bewerken met andere stempels, of elk ander spul dat je wilt gebruiken.

De zwarte bloemetjes heb ik gedaan met Stazon inkt. en de tekst is geschreven met een zwarte stift.

Je zult de komende tijd vast meer gaan zien van mijn PanPastel kaartjes. Ik heb de smaak te pakken.

Bedankt weer voor het kijken, ben benieuwd naar jullie reacties.
Fijn weekend.
Groetjes Brenda

Hi there,
I like to show you the first label of a total of 12. I made them with the PanPastels. Its such a nice colour medium to work with. I realy got the virus!!!! Can't stop working with it. To bad my backpain is still there. So i have to do the labels step by step, as long as i can sit up in my chair.

I attached the labels to a choclat bar. i wrapped them in black paper, so the colours of the labels are more alive!. i hope you like the new labels. Thanks for watching. 



3 opmerkingen:

Heidie zei

Ook deze is weer erg mooi. Steekt mooi af tegen dat zwarte inpakpapier.

liefs Heidie

Shelby zei

Awesome creation and thanks for showing how you use the panpastels.

Shelby

Anoniem zei

Brenda je labels zijn erg mooi geworden, ik kan nog veel van jou leren.

Groetjes Thea van Kessel