Translate

zaterdag 23 maart 2013

Hoera 70 jaar!



Hallo bloglezer,
Fijn dat je vandaag weer een kijkje komt nemen  op mijn blog, deze kaart is gisteren op het  Copic Marker Benelux geplaatst.

Deze kaart is een verjaardagskaart voor mijn oom die kort geleden 70 is geworden. Ik heb geprobeerd een mannelijke maar ook heel vrolijke kaart te maken. Nu is die naar mijn idee al vrolijk door de tekst die ik heb gebruikt. De afbeelding is van Just Inklined. Dat zijn erg mooie digitale stempelafbeeldingen. Deze heet Albert.

De rollator heb ik voorzien van een glitterlaagje zodat het net lijkt of het van metaal is, helaas zie je dat op de foto niet echt terug, maar geloof me in het echt dus wel. Ik heb dat gedaan met een Spica pen. die pennen hebben een hele fijne glitter van kleine glasdeeltjes. Ikzelf heb een heuse allergie voor alles wat glitters heeft omdat het aan je huid blijft zitten, dat is dus met deze pennen niet.

De afbeelding heb ik uitgestanst met een Nestabillitie en daarna de stans laten zitten toen ik er met een distress inkt de achtergrond mee ging bewerken, daardoor krijg je dat mooie witte randje.
Ik heb de kaart verder versierd met wat knoopjes, het achtergrond papier komt uit een blok van Papermania.  De tekst heb ik zelf gemaakt in Word en uitgeprint. Aangezien het een mannenkaart is heb ik hem voor de rest heel rustig gehouden zodat de kaart ook echt mannelijk blijft. Die houden meestal niet zo van bloemetjes.


De gebruikte kleuren zijn:
Blouse,pet,schoenen: B91, B93, B95, B97, B99
Rollator: T5, T7, T9 en de spica pen grijs en goud
Huid: E000, E01, E11, E13
Broek, hesje: E51, E55, E57

8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie kaart is het Je oom zal er wel blij mee zijn geweest.
Het is net een cadeautje als je zo'n kaart krijgt.

Groetjes Henriëtte

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
janieworkum zei

Wat een gave kaart Brenda, hij zal er inderdaad wel heel blij mee zijn. Want dit soort kaarten zie je nergens.
Ik vind je kaart prachtig.
groetjes Janie

Ju@nita zei

Leuke kaart Bren.Ga eens even bij die digi's neuzen.

lieve groetjes Ju@nita

Anita Meijer zei

Wat is je kaart weer super Brenda, zo mooi ook weer ingekleurd, echt een toppertje weer.
Liefs van Anita

Unknown zei

Mooie kaart zeg, en zo'n leuke digi! Ook de tekst vind ik supers!! Groetjes Frea

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Chantal zei

Hihi, wat een superleuk plaatje! En zo mooi gekleurd ook! Lijkt me erg handig zo'n pen om toch een mooi glitterlaagje aan te kunnen brengen.
Groetjes,
Chantal