Translate

dinsdag 28 januari 2014

Artjournal52, You make me smile, week#3


Hoi hoi,
hier ben ik weer met een nieuwe pagina, ik heb de smaak wel te pakken he?
Hi, here i am again with a new page i made.
 Ik heb gekozen om met PanPastels te werken om de achtergrond kleur te geven. Ik heb eerst een aantal verschillende stempels op de pagina gestempeld met Versamark en daarna met 3 kleuren PanPastel erover heen gegaan om de pagina te kleuren en zodoende de afbeeldingen naar voren te laten komen.
I choosed to work with Pan Pastels for the background. First i stamped a few different images on the page with Versamark and than i went with 3 colours of PanPastel over the images to color the page and show the stamped images.
 Ik heb met een stencil de letters en de bolletjes aan de zijkant met modelling paste aangebracht.
With a stencil and modelling paste i made the letters and little dots.
Met witte Distresspaint heb ik de cirkels gemaakt door simpelweg met een dopje in de verf te draaien en dat op de pagina te stempelen.
With Distresspaint Picket Fence i made the circles just by dipping a bottlecap in the paint and stamp it on the page.
 Daarna heb ik de letters gestempeld en met zilveren embossingpoeder verhit. De omtrek van de letters heb ik met een zwarte fineliner gedaan.
After that i stamped the letters and put on silver embossingpowder. With a black fineliner i outlined the letters.
Als laatste nog wat stempels in het zwart op de pagina gestempeld, zo krijg je nog meer diepte in de pagina.
Last but nog least i stamped some images in black to create more depthe on the page
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, ik heb er heerlijk aan gewerkt.
Bedankt voor het kijken en de reacties,
Groetjes Brenda
I hope you like my page, i really enjoyed working on it.
greets Brenda

1 opmerking:

Dora zei

knap werk dat stempelen. prachtige pagina gemaakt.