Translate

vrijdag 8 april 2016

kleuren voor volwassenen met stempels

Als eerste heb ik de stempels afgedrukt en daarna heb ik een drietal kleurgroepen gekozen en ben daarmee aan de slag gegaan. Het fijne van de Copic Markers is de penseelpunt waarmee je gemakkelijk in de kleinste hoekjes kunt kleuren zoals bij deze afbeelding in de bloemblaadjes.


Alle bloemetjes en blaadjes zijn gekleurd. Ik heb in het midden de schaduw aangebracht en naar de buitenkant toe is het lichter van kleur. In totaal heb ik voor elke bloem 3 kleuren Copic Markers gebruikt om dit resultaat te krijgen.


Hier zie je dat ik de hele "kleurplaat" heb ingekleurd. Ik vind de bloemetjes erg leuk gekleurd maar die witte achtergrond vond ik niet zo mooi. Daarom heb ik met 1 kleur PanPastel wat schaduw aangebracht rondom de bloemetjes en de pauw. Dit geeft een mooie diepte in de afbeelding.


Dit is het eindresultaat, mijn zelfgemaakte kleurplaat!


Gebruikte kleuren:
Paars: V04, V15 en V17
Roze: RV11, RV13, RV14 en RV17
Groen: BG72, BG75 en BG78
PanPastel: 820.7 Neutral Grey Tint


Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie hebben gekregen om met je stempels zelf een leuke kleurplaat te maken die je dan kunt kleuren met je Copic Markers.

Creatieve groetjes


Geen opmerkingen: